Filmul „Passengers” este o poveste de dragoste, dar nu respectă tipologiile producţiilor de la Hollywood. Aceasta construieşte o intrigă inteligentă şi mai ales naturală. Povestea lui Jim şi Aurora se petrece pe o navă spaţială uriaşă, ce transportă cateva mii de colonişti pe o altă planetă, unde trebuie să construiască o nouă casă. Voiajul durează aproximativ 100 de ani, iar oamenii sunt închişi în capsule speciale.

În urma unui accident, una dintre capsule se defectează şi Jim, un mecanic descurcăreţ se trezeşte cu 88 de ani mai devreme. Fără posibilitatea de a putea să ia legătura cu cineva, Jim încearcă toate posibilităţile, inclusiv aceea de a-i trezi pe membrii echipajului. Deoarece sunt închişi într-o încăpere separată, nu reşeşte.

Jim devine intrigat de o pasageră pe care o zăreşte într-o capsulă, în călătoriile sale la bordul navei. Ajuns la capătul disperării şi împins de dorinţa de a se sinucide din cauza singurătăţii acesta ia o decizie nebunească. Decide să o trezească pe Aurora. Fiind o fire luptătoare, fata nu reuşeşte să accepte la început situaţia, însă cu timpul, ajunge să se obisnuiască cu ideea.

Cei doi se apropie la început prin prisma situaţiei, ca mai apoi să ajungă să trăiască o adevărată poveste de dragoste. Efectele speciale sunt excelente, nava este construită realist, iar unele momente îţi taie respiraţia. O scenă care te ţine cu sufletul la gură este acela în care Jim iese pentru prima dată din navă şi trăieşte o senzaţie de neimaginat, datorită imensităţii şi frumuseţii spaţiului.

Deşi efectele speciale sunt unele senzaţionale, nu acestea te fac să te îndrăgosteşti de film, ci povestea sinceră de dragoste dintre cei doi protagonişti. Morala filmului este una foarte puternică. Deşi Jim are ocazia să-şi trăiască viaţa lipsit de griji, nava oferindu-i tot confortul, singurătatea îl macină. Filmul vorbeşte despre oamnei, despre lupta lor de a se menţine conectaţi, despre alegrile disperate pe care le-ar face oricare dintre noi în faţa unei vieţi de singurătate.

The Passengers este un film lansat în Statele Unite, la 21 decembrie 2016, de către Columbia Pictures. Acesta a fost regizat de către Morten Tyldum şi scris de Jon Spaihts. Filmul a avut încasări de 293 de milioane de dolari în toată lumea. A fost nominalizat la Best Original Core şi Best Production Design la Gala Oscar 2017.