,,Un nou succes History”?

După succesul serialului Vikings, History Channel a lansat o nouă drama istorică. Knightfall intră adânc în lumea misterioasă a legendarei frății a cavalerilor templieri. Seria are zece episoade și prezintă politica medievală și schemele de război ale cavalerilor templieri, cel mai puternic, bogat și misterios ordin militar al Evului Mediu care a primit sarcina de a proteja cele mai prețioase relicve ale Creștinității.  Povestea începe în 1291, cu Landry (personajul principal) și ceilalți frați din ordinul templierilor în timpul asediului de la Acra, o înfrângere ce a marcat sfârșitul cruciadei din Țara Sfântă.

Cinsprezece ani mai târziu Landry și ceilați cavaleri se află la Paris, unde oferă antrenamente militare regelui Filip și iși consolidează puterea economică.  Liniștea ordinului avea sa fie zguduită când Sfântul Graal, care părea pierdut, reintră în prim planul acțiunii și mai multe forțe se luptă pentru a pune mâna pe el. Serialul îmbină romantismul specific epocii medievale (o poveste de dragoste controversată), cu scenele sângeroase de luptă și cu jocurile pentru putere de la palatul regal. Dacă ai epuizat toate serialele bune și iți place acest gen de acțiune, Knightfall, deși un serial mediocru, poate fi urmărit. Dacă nu ar fi discuția atât de pompoasă despre Sfântul Graal și dacă personajul nu ar fi atât de inrădăcinat în dogma catolică, serialul ar fi mult mai ușor de digerat.

Knightfall este o producție A+E Studios în asociere cu The Combine și Island Pictures. Jeremy Renner, nominalizat la Oscar și Globul de Aur (pentru Țeapă în stil american și Misiuni periculoase), este producător executiv.