Deadpool face parte din universul Marvel şi a apărut în comics în anii 90. Deadpool nu este înfăţişat ca un erou clasic. El nu deţine acele principii bine definite ale unui supererou deoarece nu îşi doreşte să facă neapărat bine pentru omenire. Personajul este înzestrat cu un deosebit simţ al umorului iar asta îl face să treacă peste orice situaţie critică.

Filmul spune povestea lui Wade Wilson, un fost mercenar, membru al Forţelor Speciale. El se îndrăgostește iar povestea celor doi pare a fi perfectă. Situaţia se schimbă atunci când Wade află că este bolnav de cancer în fază terminală, luând decizia de a pleca de acasă.

Speranţa vindecării vine de la un bărbat dubios, îmbrăcat în costum. Pentru că nu are de ales, acesta acceptă propunerea şi se trezeşte în mijlocul unui experiment asemănător celui care l-a transformat pe Wolverine în mutant. Se vindecă de cancer şi rămâne cu capacitatea de a se vindeca de orice, într-un ritm accelerat, însă toate astea au un preț, Wade arată acum monstruos. După ce reuşeşte să scape, principalul său scop este de a se răzbuna pe Ajax, cel care îl desfigurase.

Naraţiunea oscilează între prezent şi trecut, însă asta nu face ca filmul să fie greu de urmărit. Încă din primele secvenţe, umorul se face remarcat. Personajul principal foloseşte foarte mult autoironia, astfel că de multe ori te face să râzi cu lacrimi. Acest simţ al umorului nu moare nici măcar în momentele în care este supus unor tratamente îngrozitoare. Finalul este unul clasic, în care personajele principale ajung să îşi consume iubirea pănă la adânci bătrâneţi.

Regia a foste realizată sub supravegerea lui Tim Miller, specialist în tot ce ţine de efecte CGI şi nu numai. De asemenea, bugetul folosit este unul relativ modest. Deadpool este în ton cu moda filmelor Marvel recente, pline de umor cum ar fi Omul-Furnică şi Gardienii Galaxiei. Deci dacă eşti fanul acestor producţii cu siguranţă Deadpool nu te va dezamăgi.